czwartek, 24 marca 2011

Kolejna paczka z allegro.

Miała być lalka po SPA, ale... właśnie zapukał do mnie listonosz i MUSZĘ pokazać ten olbrzymi zestaw. Dziwię się, że nikt mnie nie przelicytował, bo zestaw wielki, różnorodny, do tego maaaasa butów i ubranek.
Proszę państwa, oto efekt mojego zakupowego szaleństwa po rozpakowaniu( lale oczywiście jeszcze brudne i rozczochrane)
A teraz sesja po kilka panien, dla lepszego widoku;)



Stanowczo będę musiała ograniczyć moje lalkowe szaleństwo i się pozbyć kilku lal, bo już nie mam pomysłu, gdzie je poumieszczać- półka na nie przeznaczona zapełniona, a lal nie ubywa. Ale wszyscy wiecie, że to nie takie proste i łatwe. Ja się namęczę z ich włosami, wystawię na all, a jakiś bachor im loki obetnie i mazakami wymaluje... Jeśli więc ktoś na moim blogu zobaczy kiedykolwiek coś, o czym marzy- piszcie na maila. Od razu jednak zaznaczam- Scenek nie oddam za żadne pieniądze;)
A teraz lecę im się przyglądać, obmacywać, sprawdzać stan ubranek itd, itp. Oj będzie o czym pisać przez najbliższe tygodnie;)

Po kliknięciu każda fotka oczywiście się powiększa, więc jakby ktoś chciał pomóc w identyfikacji, to będę wdzięczna;)

6 komentarzy:

  1. Jak byś mogła to zrób większe zdjęcia tych stefek , ja kiedyś miałem chrapkę na ten zestwa bo 2 razy był wystawiany :), a ten różowy strój który ma jedna z lalek to strój workin out barbie która też jest w zestawie to ta barbie pajacyk buty chyba w tej paczce też były od tej lalki :). Zazdroszcze ci lalek są piękne a steffki to chyba ten rocznik co moja :) ok 96r

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie chciałam ten zestaw kupić, w szczególności na tą ilość bucików. Tylko zagapiłam się i zapomniałam o aukcji. Cieszę się, że trafiły do Ciebie, bo są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pprzyznaję, że przede wszystkim buty mnie skusiły:D Część rzeczy (m.in. niektóre buty i ubrania, być może któreś z lal) na pewno pojawi się na moim bazarku, bo zaczyna mnie przerastać nadmiar wszystkiego;) Ciężko się rozstawać, więc wolę ogłosić, że ewentualnie mogę coś sprzedać wśród lalkowych blogowiczów- niż wystawić na allegro, gdzie lale nie wiadomo gdzie trafią;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta pierwsza piątka Basiek :) Ciekawa jestem co z tego zestawu trafi na bazarek :)

    OdpowiedzUsuń