wtorek, 8 lutego 2011

Podwójne ojej...

Pierwsze- bo gapa jestem, polazłam połazić po sklepach, zamiast czekać na przesyłkę. Teraz moja zamówiona My scene spędzi noc na poczcie, a odbiorę ją dopiero rano:(
Drugie ojej weselsze. Otóż (tu proszę państwa fanfary, werble i takie inne) otrzymałam wyróżnienie xD
W pierwszej chwili po przeczytaniu komentarza Ani zapalił mi się nad głową znak zapytania pt. "aleosochoci".
 Szybko pobiegłam poczytać i jestem wzruszona, przejęta itd, itp.

Dziękuję zarówno za piękny gest, a przy okazji również wszystkim innym osobom, które mnie odwiedzają i wspierają :*
Teraz jak mi się wydaje kolej na przekazanie łańcuszka wyróżnień w świat. Mam straszny problem, bowiem dopiero zaczynam szperać po sieci i czytywać blogi "barbiowe" i inne. Ale jak mus to mus:
Wyróżnienia i podziękowania (bez jakiegokolwiek ładu i składu i absolutnie kolejność nie ma tu żadnego znaczenia):
Ania- za słowa zachęty i pokazanie wszystkim iż z niczego może powstać coś

Bovary- za przecudne opowiastki o szydełciakach


mark-pudełko z lalką - za spa lalkowe przede wszystkim
RudyKrólik- za bycie matką, właścicielką kociaków, trzy wiedźmy i za wspaniałe tutoriale w blogu, którego nie można przegapić
Milu- za przecudne zdjęcia wspaniałych bibelotów, a zwłaszcza za Łucję
Anka-za tworzenie cudnych rzeczy i równie świeży zapał, jak mój
Manhamana- za profesjonalne ratowanie lalkowych żywotów w swojej klinice
Dla was wszystkich naprędce zanimowana moja Weastley.


I na koniec to co ponoć powinnam napisać.
1. Podziękuj za wyróżnienie.
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Umieść u siebie logo wyróżnień.
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów.
5. Umieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.



5 komentarzy:

  1. Dziękuję ;-)
    Hi hi, a co to ma być za wykorzystywanie cudzych zdjęć bez pozwolenia?! :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bom głupia i nie wiem, co właściwie za logo mam umieścić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dwa wcześniejsze obrazki, te z kwiatuszkami ;-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się poprawiam. Takie intensywne interaktywne życie blogowe to dla mnie nowość zupełna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń