środa, 16 lutego 2011

Moja Barbie chic.

Przedstawiam kolejną panienkę zidentyfikowaną przez Świstaka - oto Barbie chic z roku 2002. Tak wyglądała laleczka w orginale

Foto internet
Foto internet

 Basia ma ciałko TNT, a nóżki sztywne jak patyki:) Na pleckach sygnowana Mattel, inc 1966 China, na główce 1998. Ma na sobie przeurocze majteczki
Po odświeżeniu i wystrojeniu się (w pożyczoną od jednej ze swoich koleżanek suknię) moja Basieńka wygląda tak:
Zdaje się, że moja panna ma inny odcień włosów, bo są one niemal platynowe. Ale może zdjęcia z internetu nie oddały dokładnie koloru?

5 komentarzy:

  1. moja też ma bardziej platynowe.Ale tych lalek było bardzo wiele więc mogły różnić się odcieniem blondu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, śliczna jest :) To mój ulubiony mold u lalek.

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest jedna z ładniejszych buziek jakie do tej pory widziałam u Barbie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką! To była moje pierwsza barbie, ta od której wszystko się zaczęło :) Ma włosy identyczne jak na oryginalnych zdjęciach. Nie wiem, może "wyblakły". Nie wiem czy twoja lala była w tak złym stanie, że jej włosów nie dało się uratować czy sama jej je tak uczesałaś, ale nie wyobrażam sobie jej bez loczków. Naprawdę z nimi jest prze,prze,przecudna.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim stanie do mnie dotarła, ale ja lubię u lalek proste włosy;)

    OdpowiedzUsuń