środa, 14 grudnia 2011

Kolejny śliczny klonik.

Jak wszyscy wiedzą mam niewytłumaczalną słabość do My Scene- do tego stopnia, że nawet klonikom trudno mi się oprzeć;) Nic więc dziwnego, że gdy trafiła się okazja- musiałam przygarnąć laleczkę, która mimo "no name" do złudzenia przypomina majsinkę i do tego jest czarnoskóra.
Strasznie dużo nerwów mnie kosztowała- czekałam i czekałam, w końcu okazało się, że panna spędziła dwa tygodnie na poczcie, bo listonosz awizował pod zły adres i mało brakowało, a zostałaby odesłana, lub "zaginęłaby". Jak dobrze, że była to przesyłka polecona i z numerem przesyłki poszłam robić awanturę;)
Ciałko z kiepskiego plastiku, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się jej zafundować "przeszczep".
 Włosy z resztkami dawniejszego karbowania zaplotłam w warkoczyki


Po oblaniu gorącą wodą zaplecionych kudełków lala odsiedziała swoje w ciepełku. Po rozpleceniu i przyodzianiu prezentuję wam zabawnego chińskiego klonika Jai

Buzię ma uroczą, prawda?

Foteczka z dwiema innymi koleżankami "niearystokratycznego" pochodzenia, pokazywanymi już- blondynką oraz z rudzielcem
Oraz z koleżanką firmy Simba, o której pisałam tutaj. Jak widać główkę ma mniejszą, włosy gorszej jakości, usta nieco zbyt jaskrawe- ale oczy równie śliczna jak jej sklonowana kuzynka;)
Choruję jeszcze na oryginalną mattelowską Jai, ale mam nadzieję, że w końcu i ona do mnie trafi.

26 komentarzy:

  1. śliczna!!!jak na klonika naprawdę ładniutka!

    Ja ostatnio chciałam kupić Imani od Hasbro,ale przelicytowano mnie :( a miała blond-dredy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma fantastyczną fryzurę .. piękny kolor oczu .. po prostu super !.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Bardzo ładny klonik o ślicznym makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  4. no fakt jak na klonika sliczna ;) I swietnie wyglada w nowej sukience i po rozpuszczeniu warkoczykow:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna. :) tez mam klonika my scene, ale zrobiłęm repaint bo miała wytarty makijaż i teraz wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: I already see that you have an ample collection of Barbies. I have blog which I invite to you to visit: all4barbie.blogspot.com enchants your Skipper to Me. We follow in contact of blog blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało który klon mi się podoba, ale ta jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla takiego ignoranta w kwestii My Scene jak ja, ten klonik jest nie do odróżnienia :) Chyba się muszę podszkolić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajną masz kolekcję :)
    A klonik super! :D Jak patrzę na jej niesamowite złote oczy i przenikanie kolorów to mam ochotę zbezcześcić farbą moją Jai...

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie ślepka ma ta panna!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, że ładniejsza od niejednej Majsinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna! jak dla mnie ładniejsza od oryginalnych Myscene

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedyne co mi się podoba w tej lace to cera i włosy.
    Ale Ty wiesz, że ja nie przepadam za "biczami". :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo sympatyczna twarzyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W sklepie wszystko za 5zł znalazłam najbrzydszego klonika scenek jakiego widziałam! plastik-fantastik normalnie w wykonaniu "za 2 zł":)

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie przeglądam dziwne sklepy w poszukiwaniu bucików i zobacz jakie cudo znalazłam: http://www.ablex.pl/zdjecie.php?t=7055
    nie wiedziałam , ze scenki też mają takie wizerunki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze ci sie przyznam, że nie przepadam za myscene, nawet matelki na mnie nie robia wrazenia odkad zaczela sie przygoda z tonner i bjd :) Ale to widocznie tak jest :) Co mnie urzeka w twoich umiejetnosciach, jakie fajne urządzasz lalkom SPA:) i wycodzi sie to swietnie :) takze dzialaj dalej, bo w koncu kazda lala znajdzie swojego adoratora hehe

    to ja hakrawa,;)

    OdpowiedzUsuń
  18. klonik nie klonik ale całkiem fajna ta mordka :D że tak powiem- mi się bardziej podoba niż my scene oryginalne :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny klon.
    Zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowych Wesołych Świąt Bożego Narodzenia !
    Życzy Gabi_5mates

    OdpowiedzUsuń
  21. Według mnie ładniejsza od my scene oryginalnej.Wygląda tak słodko i dziwnie(w pozytywnym sensie).; )

    http://panna-wi.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Niektóre kloniki są godne uwagi, fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ha, na kogóż to ja trafiłam, błądząc sobie po lalkowych blogach ;) Bardzo lubiłam tego klonika, więc cieszę się, że tak się u Ciebie zadomowiła i nawet zyskała nową fryzurę - zasługuje na dobry dom :) pozdrawiam, Sita :)

    OdpowiedzUsuń
  24. i takie lale właśnie inspirują, bez dwóch zdań...
    ja również choruję na jamajską piękność...
    a pomyśleć, że jeszcze tydzień temu nie miałam
    własnej MS nawet pół nawet ćwierć - poza dwoma
    panienkami, które dla innej lalkomaniaczki ubieram
    zapraszam do się www.szydeleczkowo3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń